Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Κρήτη

Η αλήθεια είναι όσο πλησιάζει ο καιρος για την στρατευσή μου, τόσο πιο πολύ μου αρέσει να ψάχνω, κι ισως να πορώνομαι κιολας, για την ιστορία και τους αγώνες του έθνους. Πάντα μου άρεσε η ιστορία καθώς είναι ο συντομοτερος δρόμος για να μάθεις το μέλλον, αλλά τώρα ασχολούμε ειδικά με την πολεμική ιστορία. Σε αυτό με βοηθάει και η σειρά ντοκιμαντέρ "Εμείς οι Έλληνες" που προβάλεται στο ΣΚΑΪ. Με αφορμή κιολας την 28η Οκτωβρίου έψαχνα υλικό και βρήκα στο youtube ενα εδιαφερον βιντεάκι που έχει ένα κρητικό τραγούδι με πολύ νόημα, ακούστε το και θα καταλάβετε.
Να σημειωθεί οτι προβάλει όπλα και πυρομαχικά που είναι σύνηθες στην Κρήτη κι ίσως δεν είναι τόσο κακό όσο πιστεύουν οι πολλοί. Οι κρήτες είναι πολεμικά ισχυροι και στην σύγχρονη ιστορία της χώρα μας φάνηκε πολύ χρήσιμο αυτό το γεγονός. Απλά θα πρέπει να γίνεται κάπως νομιμα, ώστε να ειναι κι ελεγχόμενα. Μια λύση θα ήταν η ύπαρξη σκοπευτηρίων. Η δήλωση των όπλων και νομιμοποιησή τους. Η εκπαίδευση μέσω δημόσιων φορέων σχετικά με την ορθή χρήση και συντήριση των όπλων κι όχι με εμπειρικές μεθόδους, όπως γίνεται τώρα... αλλά αυτά σημαίνουν κόστος.. εν πάση περιπτώση πρωσοπικά δεν κατέχο καποιο όπλο για να με αφορά άμεσα αλλά θα ήθελα, με νομιμο τρόπο, να εκπαιδευτώ σχετικά και να έχω στην κατοχή μου ένα όπλο έστω κλειδομένο σε ένα χρηματοκιβώτιο για μια περίπτωση έκτακτης αναγκης. Ζούμε σε περίεργες εποχές και δυστυχώς γυρνάμε πολύ πίσω..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition