Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Τι και πόσο έψαχνε και ψάχνει ο κόσμος;

Μια νέα, σχετικά, μόδα είναι αυτή του Search Engine Optimization (SEO). Πολλοί θεωρούν ότι είναι κάτι μαγικό ή πονηρό. Στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να έχεις αρκετό και ποιοτικό υλικό στον ιστοχώρο σου (website) ώστε αυτός που ψάχνει κάτι να σε βρει. Η απορία όμως που δημιουργείται είναι "τι πρέπει να βάλω;". Ενα εργαλείο που μπορεί να απαντήσει σε αυτή την απορία είναι το "Google Insights for Search". Πρόκειται για μια νέα εφαρμογή της Google η οποία είναι σε Beta version. Η εφαρμογή αυτή μπορεί να μας δώσει πληροφορίες για τις αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες του Google. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται ο αρθρογράφος στο τι να επιλέξει για θεματολογια αλλά και λέξεις κλειδια. Μπορεί να δοκιμάζει διάφορους όρους και να επιλέξει αυτούς που αναζητούνται πιο συχνά. Επουδενί όμως δεν πρέπει να καταλήξει σε συγγραφή ακαταλαβίστικου κειμένου, διότι μετά θα χάσει τον αναγνώστη που με τοση προσπάθεια απέκτησε!
Γενικότερα όταν μιλάμε για SEO πρέπει να βάζουμε πρώτο στόχο την ποιότητα ώστε οι αναγνώστες μας να μας διαφημίσουν και να δείξουν στο Google ότι έχουμε την καλύτερη σελίδα κι όχι απλά να μας βγάζει στα αποτελέσματα των αναζητήσεων αλλά να μας βγάζει από τους πρώτους! Για περισσότερες συμβουλές και πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο g.anagnostaros@gmail.com

Παραπομπές:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition