Όταν απέκτησα το macbook, το οποίο αγόρασα απο το εξωτερικο, απέκτησα κι ένα πρόβλημα! Κάποια από τα mp3 μου είχαν τίτλους που το macbook δε μπορουσε να αναγνωρίσει και μου πέρναγε τα τραγούδια στο iPod με χαλασμένους χαρακτήρες, πχ êáôåóôñáììÝíá åëëçíéêÜ.
Έψαξα διάφορους τρόπους να το διορθώσω αλλά κατέληξα στην απλοϊκή λύση του να τα φτιάξω με το χέρι. Δεν ήταν και πάρα πολλά άλλωστε.
Αλλά σήμερα ένας συνάδερφος μου έδειξε μια σελίδα που αναφέρει για ένα προγραμματάκι γραμμένο σε Python που μεταξύ άλλων κάνει κι αυτή τη δουλεια. Το πρόγραμμα λέγεται FixMp3gr και μπορείτε να το βρειτε εδώ.
Να σημειώσω ότι κι εγώ τώρα το κατεβάζω και δε το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά και ότι ειναι πάρα πολύ σημαντικό να κρατήσετε αντίγραφο των τραγουδιών σας πριν το τρέξετε.
Ολο και κάτι έχω πάντα να πω και να γράψω για αυτά που συμβαίνουν στην πραγματική μου ζωή ή στο μυαλό μου.. I always find something to share with you..
Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008
Χορτοφάγος "Δράκος"
Παλαιοντολόγοι που έκαναν ανασκαφές στη νότια Πολωνία ανακάλυψαν τα οστά, όπως πιστεύουν, ενός από τους προγόνους του Τυρανόσαυρου Ρεξ.
Ο δεινόσαυρος αυτός, στον οποίον οι Πολωνοί επιστήμονες έδωσαν το όνομα "Δράκος", περπατούσε στη Γη πριν από 200 εκατομμύρια χρόνια, είχε μήκος 5 μέτρων, τα δόντια του είχαν μήκος 7 εκατοστών και ήταν χορτοφάγος.
"Πρόκειται για ένα τελείως νέο τύπο δεινοσαύρου που δεν ήταν μέχρι τώρα γνωστός" δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Δρ Τομάζ Σουλέγ της Πολωνικής Ακαδημίας Επιστημών.
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα "Τέλεγκραφ", δεν είναι η πρώτη σημαντική ανακάλυψη που γίνεται στην περιοχή αυτή της Πολωνίας.
Στο χωριό Λίπι Σλάσκι η ίδια ομάδα που ανακάλυψε τον χορτοφάγο "Δράκο", είχε βρει επίσης και τα οστά του Δικυνόδοντα, ενός ερπετού και άμεσου προγόνου των θηλαστικών.
Όπως εξήγησε ένας αξιωματούχος των τοπικών αρχών, ένας συλλέκτης είχε πάει πριν από δυο χρόνια στο Λίπι Σλάσκι για να ψάξει για πυρίτη. Βρήκε, λοιπόν, το πρώτο οστό και όλοι νόμισαν στην αρχή πως επρόκειτο για οστό αγελάδας. Αλλά, ευτυχώς, το έδειξαν και στους παλαιοντολόγους κι έτσι επιβεβαιώθηκε η ύπαρξη του "Δράκου".
Πηγή: ΣΚΑΪ
Ο δεινόσαυρος αυτός, στον οποίον οι Πολωνοί επιστήμονες έδωσαν το όνομα "Δράκος", περπατούσε στη Γη πριν από 200 εκατομμύρια χρόνια, είχε μήκος 5 μέτρων, τα δόντια του είχαν μήκος 7 εκατοστών και ήταν χορτοφάγος.
"Πρόκειται για ένα τελείως νέο τύπο δεινοσαύρου που δεν ήταν μέχρι τώρα γνωστός" δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Δρ Τομάζ Σουλέγ της Πολωνικής Ακαδημίας Επιστημών.
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα "Τέλεγκραφ", δεν είναι η πρώτη σημαντική ανακάλυψη που γίνεται στην περιοχή αυτή της Πολωνίας.
Στο χωριό Λίπι Σλάσκι η ίδια ομάδα που ανακάλυψε τον χορτοφάγο "Δράκο", είχε βρει επίσης και τα οστά του Δικυνόδοντα, ενός ερπετού και άμεσου προγόνου των θηλαστικών.
Όπως εξήγησε ένας αξιωματούχος των τοπικών αρχών, ένας συλλέκτης είχε πάει πριν από δυο χρόνια στο Λίπι Σλάσκι για να ψάξει για πυρίτη. Βρήκε, λοιπόν, το πρώτο οστό και όλοι νόμισαν στην αρχή πως επρόκειτο για οστό αγελάδας. Αλλά, ευτυχώς, το έδειξαν και στους παλαιοντολόγους κι έτσι επιβεβαιώθηκε η ύπαρξη του "Δράκου".
Πηγή: ΣΚΑΪ
Ενέργεια από νερό
Ενέργεια από το νερό φαίνεται ότι κατόρθωσε να παράξει ένας επιστήμονας, δημιουργώντας νέα δεδομένα στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Το μυστικό βρίσκεται σε ένα νέο χημικό καταλύτη με βάση το κοβάλτιο, που μπορεί να παράγει απεριόριστο υδρογόνο, το οποίο με τη σειρά του μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια μέσω μίας μπαταρίας.
Η πειραματική δοκιμή της μεθόδου έγινε χωρίς ειδικές συνθήκες πίεσης και κυρίως χωρίς να χρειάζονται ακριβά υλικά ή ειδικές συνθήκες για τη χημική αντίδραση, εμπόδια που καθιστούσαν την παραγωγή υδρογόνου εξαιρετικά δαπανηρή και άρα μη συμφέρουσα.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η εφαρμογή της μεθόδου, η οποία θα εξασφάλιζε αυτάρκεια στους οικιακούς καταναλωτές και θα αύξανε τη παραγωγή των φωτοβολταϊκών πάρκων, χρειάζεται λιγότερο από 10 χρόνια για να εφαρμοστεί σε μεγάλη κλίμακα.
Πηγή: ΣΚΑΪ
Το μυστικό βρίσκεται σε ένα νέο χημικό καταλύτη με βάση το κοβάλτιο, που μπορεί να παράγει απεριόριστο υδρογόνο, το οποίο με τη σειρά του μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια μέσω μίας μπαταρίας.
Η πειραματική δοκιμή της μεθόδου έγινε χωρίς ειδικές συνθήκες πίεσης και κυρίως χωρίς να χρειάζονται ακριβά υλικά ή ειδικές συνθήκες για τη χημική αντίδραση, εμπόδια που καθιστούσαν την παραγωγή υδρογόνου εξαιρετικά δαπανηρή και άρα μη συμφέρουσα.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η εφαρμογή της μεθόδου, η οποία θα εξασφάλιζε αυτάρκεια στους οικιακούς καταναλωτές και θα αύξανε τη παραγωγή των φωτοβολταϊκών πάρκων, χρειάζεται λιγότερο από 10 χρόνια για να εφαρμοστεί σε μεγάλη κλίμακα.
Πηγή: ΣΚΑΪ
Βόλτες στην πόλη
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota επέδειξε ένα μηχανοκίνητο δίκυκλο όχημα ισορροπίας πάνω στο οποίο μπορεί κανείς να κάνει βόλτες όρθιος μέσα στην πόλη.
Το ρομποτικό πατίνι Winglet είναι μια επίπεδη πλατφόρμα με δύο τροχούς και ένα όρθιο βραχίονα - χερούλι που παίζει το ρόλο τιμονιού.
Το ασυνήθιστο μηχάνημα είναι πάντως σχεδιασμένο να οδηγείται "διαισθητικά": ο χρήστης απλά γέρνει προς τα εμπρός για να ξεκινήσει και στρίβει γέρνοντας το σώμα του δεξιά ή αριστερά, περίπου όπως στο σκι.
Το δίτροχο πατίνι θυμίζει το Segway, είναι όμως πιο αργό, καθώς τρέχει το πολύ με έξι χιλιόμετρα ανά ώρα, όσο ένας πεζός. Το μεγαλύτερο Segway φτάνει μέχρι τα 20 χλμ/ώρα.
Οι μηχανικοί της Toyota διαβεβαιώνουν ότι είναι εύκολο να συνηθίσει κανείς το Winglet.
Η εταιρεία προς το παρόν δεν έχει σχέδια για την εμπορική αξιοποίηση της εφεύρεσης, σχεδιάζει όμως δοκιμές σε ιαπωνικά αεροδρόμια και εμπορικά κέντρα.
Το ρομποτικό πατίνι Winglet είναι μια επίπεδη πλατφόρμα με δύο τροχούς και ένα όρθιο βραχίονα - χερούλι που παίζει το ρόλο τιμονιού.
Το ασυνήθιστο μηχάνημα είναι πάντως σχεδιασμένο να οδηγείται "διαισθητικά": ο χρήστης απλά γέρνει προς τα εμπρός για να ξεκινήσει και στρίβει γέρνοντας το σώμα του δεξιά ή αριστερά, περίπου όπως στο σκι.
Το δίτροχο πατίνι θυμίζει το Segway, είναι όμως πιο αργό, καθώς τρέχει το πολύ με έξι χιλιόμετρα ανά ώρα, όσο ένας πεζός. Το μεγαλύτερο Segway φτάνει μέχρι τα 20 χλμ/ώρα.
Οι μηχανικοί της Toyota διαβεβαιώνουν ότι είναι εύκολο να συνηθίσει κανείς το Winglet.
Η εταιρεία προς το παρόν δεν έχει σχέδια για την εμπορική αξιοποίηση της εφεύρεσης, σχεδιάζει όμως δοκιμές σε ιαπωνικά αεροδρόμια και εμπορικά κέντρα.
πηγή: ΣΚΑΪ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)