Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2007

Η δικαιολογία

Ο Κώστας είχε πάει σε ένα μπαράκι με ένα φίλο του και τα ήπιανε για τα καλά. Κάποια στιγμή αποφασίζει να φύγει και να πάει σπίτι του. Καθώς προχωρούσε στο δρόμο συναντά μπροστά του μια ωραία κυρία, η οποία είχε ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό της. Τελικά, τη βοηθάει και καταφέρνει να της φτιάξει το αυτοκίνητο. Εκείνη, θέλοντας να τον ευχαριστήσει τον προσκαλεί στο σπίτι της για ένα ποτό. Ο Κώστας δέχεται και ποτό στο ποτό, τελικά, βρέθηκαν μαζί στο κρεβάτι.

Αφού πέρασε ωραία, κάποια στιγμή, συνειδητοποιεί ότι έχει περάσει η ώρα και έχει ξημερώσει. Ταράζεται, λοιπόν, και φεύγει βιαστικά, ενώ στο μυαλό του προσπαθεί να σκεφτεί μια καλή δικαιολογία για να πει στη γυναίκα του, η οποία τον περίμενε στο σπίτι.

Πάει, λοιπόν, σε ένα ψιλικατζίδικο κοντά στο σπίτι του και ζητάει ένα κουτάκι με κιμωλίες. Γεμάτος απορία ο ψιλικατζής, τελικά, του δίνει ένα κουτάκι κιμωλίες.
Έτσι λοιπόν, ο Κώστας, αφού πρώτα έχει βάλει τα χέρια του μέσα στο κουτί με τις κιμωλίες, αποφασίζει να μπει στο σπίτι του. Εκεί τον περίμενε η γυναίκα του αναστατωμένη και αρχίζει να τον φωνάζει, γιατί άργησε να γυρίσει στο σπίτι κ.τ.λ.

Τότε, ο Κώστας της λέει ότι ήπιε ένα ποτηράκι παραπάνω, ότι στο δρόμο συνάντησε μια γοητευτική κυρία, η οποία τον προσκάλεσε στο σπίτι της και έγινε το μοιραίο και ζητάει από την γυναίκα του να τον συγχωρέσει.

Η γυναίκα του βλέπει τα χέρια του και του λέει: "Κώστα δεν αφήνεις τις βλακείες... πάλι στα μπιλιάρδα ήσουνα..."

Πολλή προσοχή - διαβάστε το όλοι

Σας ενημερώνω όταν είστε σε εστιατόρια καφετέριες κλπ να μην αφήνετε τα
κινητά σας πάνω στο τραπέζι.

Εχθές στο Αιολίς δίπλα μας, μου έκλεψε μέσα απ΄τα χέρια μου το κινητό
περαστικός που όρμησε πάνω στο τραπέζι που καθόμουν και πριν προλάβω να
αντιδράσω έφυγε τρέχοντας.

Ο ίδιος άνθρωπος είχε περάσει πολλές φορές από μπροστά μου (πάνω σε ένα
ποδήλατο) όση ώρα καθόμουν εκεί. Προφανώς περνάει στον πεζόδρομο και
σταμπάρει τι έχουν πάνω τα τραπέζια.

Το ίδιο ποδήλατο, το είχε παρκάρει δύο μέτρα πιο κεί, και τρέχοντας ανέβηκε
σε αυτό και έφυγε με το κινητό μου.

Να είστε υποψιασμένοι

Μαργαρίτα

Σας ενημερώνω ότι στην περίπτωση αυτή το θέμα δεν τελειώνει έτσι απλά.

Ο κύριος που μου έκλεψε το κινητό πρόλαβε μέσα στα λίγα λεπτά που
μεσολάβησαν μέχρι να γίνει η φραγή να με χρεώσει 200 Ευρώ.

Χρησιμοποίησε την υπηρεσία 1252 της Vodafone για μεταφορά ποσού από
συνδρομητή σε καρτοκινητό. Η υπηρεσία αυτή δυστυχώς για εμάς παίρνει εντολές
από αυτοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα που δε ζητάει από το χρήστη στοιχεία
όπως ΑΦΜ ή αριθμό ταυτότητας για να δώσει εντολή.

Έτσι πρόλαβε να κάνει μεταφορά εφ΄άπαξ 100 Ευρώ στο καρτοκινητό του και
έδωσε και πάγια εντολή κάθε πρώτη του μηνός να χρεώνει το λογαριασμό μου 100
Ευρώ και να γεμίζει το καρτοκινητό του.

Έτσι όταν εγώ έφτασα να ενημερωθώ με γραπτό μήνυμα από τη Vodafone ότι "η
μεταφορά των χρημάτων έγινε επιτυχώς" και εν αγνοία μου, είχαν ήδη περαστεί
και τα 100 Ευρώ του Σεπτεμβρίου. Σύνολο 200 Ευρώ. Και αν δεν έδινα προσοχή ή
ήταν μικρότερο το ποσό μπορεί να το πλήρωνα κάθε μήνα χωρίς να το ξέρω.

Πρόκειται για τεράστιο κενό στο σύστημα σχεδιασμού της συγκεκριμένης
υπηρεσίας γιατί με αυτό το σκεπτικό όποιος πάρει στα χέρια του το κινητό μας
έστω και αν δεν το κλέψει μπορεί να δώσει πάγια εντολή να χρεωνόμαστε κάθε
μήνα μέχρι και 100 Ευρώ, χωρίς κανείς να ζητάει στοιχεία επιβεβαίωσης.

Στην περίπτωσή μου, όλα αυτά έγιναν εν γνώσει της εταιρείας ότι το κινητό
είχε κλαπεί και οι εντολές δεν ακυρώθηκαν (οι εν λόγω εντολές δοθήκαν 4
λεπτά μόλις πριν ενεργοποιηθεί η φραγή), όπως επίσης δεν έλαβα και καμία
ενημέρωση για αυτές τις κινήσεις ενώ ρώτησα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
για το τι άλλο θα μπορούσε να είχε κάνει ως κίνηση πέρα από τηλεφωνήματα.
Τουλάχιστον θα είχα προλάβει να ακυρώσω την πάγια εντολή και να μη χρεωθώ τα
100 Ευρώ του Σεπτεμβρίου.

Το ζήτημα θα το καταγγείλω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών διότι
είμαστε ακάλυπτοι.

Σε αντίστοιχες περιπτώσεις, έχετε κι εσείς υπ΄όψιν σας το 1252 για τη
Vodafone και τις αντίστοιχες υπηρεσίες για τα άλλα δίκτυα γιατί όλες έτσι
δουλεύουν.

Και εύχομαι να μη σας τύχει
Μαργαρίτα

ΥΓ: Στείλτε το και στους δικούς σας να ξέρουν τι γίνεται
Τσεκάρετε τους μηνιαίους αναλυτικούς λογαριασμούς σας.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition