Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

Πρόβλημα με ελληνικούς χαρακτήρες σε mp3 tag

Όταν απέκτησα το macbook, το οποίο αγόρασα απο το εξωτερικο, απέκτησα κι ένα πρόβλημα! Κάποια από τα mp3 μου είχαν τίτλους που το macbook δε μπορουσε να αναγνωρίσει και μου πέρναγε τα τραγούδια στο iPod με χαλασμένους χαρακτήρες, πχ êáôåóôñáììÝíá åëëçíéêÜ.
Έψαξα διάφορους τρόπους να το διορθώσω αλλά κατέληξα στην απλοϊκή λύση του να τα φτιάξω με το χέρι. Δεν ήταν και πάρα πολλά άλλωστε.
Αλλά σήμερα ένας συνάδερφος μου έδειξε μια σελίδα που αναφέρει για ένα προγραμματάκι γραμμένο σε Python που μεταξύ άλλων κάνει κι αυτή τη δουλεια. Το πρόγραμμα λέγεται FixMp3gr και μπορείτε να το βρειτε εδώ.
Να σημειώσω ότι κι εγώ τώρα το κατεβάζω και δε το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά και ότι ειναι πάρα πολύ σημαντικό να κρατήσετε αντίγραφο των τραγουδιών σας πριν το τρέξετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition