Σάββατο 30 Ιουνίου 2007

Ποιος είναι ο Java Man;

Πριν απο δύο περίπου χρόνια είχα διαβάσει ένα άρθρο στο National Geographic σχετικά με την ανακάλυψη ενός σκελετού ενός προϊστορικού ανθρώπου, του "Homo floreseins". Οπότε έκανε πλήρη αναφορά στην εξέλιξη του ανθρώπου σύμφωνα με τα ως τώρα στοιχεία. Ανάμεσα στους ανθρώπους στο δέντρο εξέλιξης βρήκα έναν που τον λέγανε Java Man [Άνθρωπο της Ιάβα, ή επιστημονικότερα “Pithecanthropus erectus”]. Εκεί στην Ιάβα, βρέθηκε ανθρώπινο κρανίο, το 1891, ηλικίας ενός εκατομυρίου ετών! Αλλά δεν είναι το παλαιότερο που έχει βρεθεί :-( αλλά και πάλι είναι σίγουρα απο τους αρχαιότερους ανθρώπους, αν και όχι από τους πρώτους!

ΥΓ: Εγώ έχω βάλει σαν τίτλο μου "Greek Java Man" λόγο της γλώσσας προγραμματισμού κι όχι ότι έχω καμια σχέση με τον άνθρωπο της Ιάβα.. βασικά πιστεύω ότι είμαι ένας εξελιγμένος Homo Sapiens, όπως φαντάζομαι οι περισσότεροι.. αλλά γενικά δε βλέπεται γύρω σας ανθρώπους που πιθανόν είναι απόγονοι άλλης ράτσας, ή διασταύρωσης; Μήπως και οι άνθρωποι έχουμε πολλές ράτσες κι απλά για αποφυγή ρατσιστικής αντιμετώπισης δε μαθαίνουμε αυτές τις ράτσες και πως τις ξεχωρίζουμε; Anyway, όλοι είμαστε άνθρωποι, είμαστε ίσοι, αλλά όχι ίδιοι.. κι αυτό κάνει την ζωή πιο ενδιαφέρουσα εμπειρία ;-)

Βιβλιογραφία
  1. Νέο είδος ανθρώπου που ζούσε πριν 18000 χρόνια προκαλεί την ιστορια της εξέλιξη (physics4u)
  2. Java Man (Wikipedia)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition