Σάββατο 30 Ιουνίου 2007

Έμαθα κι εγώ ποιος είναι ο Κανέλος

Εκεί που τριγύριζα στο Δίκτυο, χωρίς να ψάχνω κάτι συγκεκριμένο.. έπεσα πάνω στον Κανέλο. Ένα χαριτωμένο σκυλάκι, που από ότι έλεγε σε ένα blog που έχει γραφτεί για αυτόν, έμενε στο ΕΜΠ, αλλά οι "υπεύθυνοι" τον διώξανε. [δε κατάλαβα για ποιο λόγο διώχνεις ένα σκυλί απο ένα χώρο που τον ομορφαίνει η παρουσία του; Μάλλον γιατί κάθε τι που είναι φύση, τους καρεκλοκένταυρους φοβίζει. Μου άρεσε ιδιαίτερα ένα βίντεο που έχει φτιαχτεί για αυτόν τον σκύλο και σκέφτηκα να το προσθέσω κι εγώ, στο δικό μου blog. Κι έτσι να στηρίξω κι εγώ την επιστροφή του Κανέλου στον φυσικό του χώρο, που είναι ο χώρος του ΕΜΠ.


ΥΓ: Δεν είμαι αναρχικός, ούτε κομμουνιστής αλλά ούτε καν έχω πράσσινα all star..

παραπομπή - πηγή:
Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΚΑΝΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition