Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Ξεκινόντας με το iPhone SDK

Εδω και αρκετές βδομάδες έχω μπει στο τρυπάκι να μάθω άλλες γλώσσες προγραμματισμού, πέρα απο την Java που θεωρώ ότι έχω φτάσει σε ένα αρκετά καλό επίπεδο. Για να πω την αλήθεια, οδηγήθηκα σε αυτή την ανάγκη κυρίως επειδή ήθελα να αναπτύξω εφαρμογές για το iPhone. Οπότε αναγκάστηκα να αρχίσω να μαθαίνει Object-C. Μια γενική γνώση της C την είχα, οπότε μου ήταν σχετικά εύκολο να την κατανοήσω. Βέβαια βοηθάει πάρα πολύ το γεγονός ότι η ίδια η Apple έχει πάρα πολλά παραδείγματα, οδηγίες και φυσικά το πραγματικά καταπληκτικο XCode, που πριν το γνωρισω μέσω των διαφόρων tutorials, το θεωρούσα δυσνοητο!
Σας προτρέπω, αν έχετε κι εσείς MAC και μανια με το iPhone, να κατεβάσετε το iPhone SDK και να δοκιμάσετε. Τουλάχιστον με τον προσομοιωτή είναι δωρεάν η ανάπτυξη εφαρμογών, αυό που πληρώνεις είναι 99$ τον χρόνο εάν θέλεις οι εφαρμογές σου να διατίθενται από το App Store και να εγκαθίστανται σε πραγματικές συσκευές. Επίσης έχει και το αλλο πακέτο των 299$ για την περίπτωση εταιριών που θέλουν να αναπτύσουν εφαρμογές αλλά να μην τις διαθέτουν μέσω του App Store.
Προσωπικά έχω ξεκινήσει τις διαδικασίες στέλνοντας κι ένα fax, δυστυχως στην ελλάδα επειδή δεν εχει online store, πρέπει να στείλεις fax στην Αμερική! Ακόμα δεν έχω λάβει τον κωδικό επιβεβαίωσης, αλλά ούτε μου έχει γινει καποια χρέωση. Όταν θα έχω ολοκληρώσει την διαδικασία θα σας ενημερώσω σχετικά με το πόσο διαρκεί.
Τέλος θα ήθελα να σημειώσω ότι εκτός από το καταπληκτικό υλικό που προσφέρει η μαμά εταιρεία, έχω βρει και πάρα πολλές άλλες πηγές. Ειδικά όμως, επειδή μου αρέσει να παιζω και με 3D, μου αρέσουν τα free tutorials του τρομερού Αυστραλού Simon Maurice που μπορείτε να βρείτε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition