Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Λίφτινγκ (joke)

Πάει μια στο γιατρό για λίφτινγκ:
Γιατρός: Θα σας το κάνω, αλλά μετά από 6 μήνες θα 'ρθείτε για τη συνέχεια.
Πελάτισσα: Οχι, το θέλω μία κι έξω. Δεν θέλω να ξανάρχομαι.
Γιατρός: Υπάρχει μια πιο τελευταία μέθοδος. Θα σας βάλω μια βίδα στην κορυφή του κρανίου και κάθε φορά που θα βλέπετε μια καινούργια ρυτίδα, αρκεί ένα μικρό στρίψιμο, τραβιέται το δέρμα κι η ρυτίδα εξαφανίζεται.
Πελάτισσα: Αυτός είσαι, γιατρέ μου! Πάμε!

Μετά από 6 μήνες να 'σου η κυρία πάλι στο γιατρό.
Γιατρός: Πώς πάμε με τη νέα μέθοδο;
Πελάτισσα: Απαίσια, γιατρέ μου. Το χειρότερο λάθος της ζωής μου!
Γιατρός: Γιατί; Τι δεν πάει καλά;
Πελάτισσα: Να, κοιτάξτε αυτές τις τεράστιες " σακούλες" κάτω απ' τα μάτια μου!

Γιατρός: Κυρία μου, αυτές δεν είναι "σακούλες", αυτά είναι τα βυζιά σου, κι αν δεν σταματήσεις να στρίβεις τη βίδα για ψύλλου πήδημα, όπου να 'ναι θα αποκτήσεις και μούσι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition