Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Σχεδίαση&Κατασκευή Ιστοσελίδων / Web Design&Development

Ασχολούμαι εδώ και αρκετά χρόνια με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ιστοσελίδων για μικρές κυρίως εταιρίες, αλλά μπορώ να αναλάβω και για ελεύθερους επαγγελματίες. Στόχος μου είναι να παρέχω υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές, διοτι η μικρή επιχείριση χρειάζετε μια ιστοσελίδα χωρίς όμως αυτό να της κοστίσει πολύ. Συνήθως η κατασκευή μιας ιστοσελίδα κοστίζει, από αλλους, γύρω στα 1000 Ευρώ σαν βάση ενώ εγώ κατασκευάζω αντίστοιχης ποιότητας με λιγότερα από 500 Ευρώ. Να σημειώσω βέβαια ότι δεν ειμαι ελεύθερος επαγγελματίας κι ότι το κάνω περιστασιακά με απόδειξη επαγγελματικής δαπάνης.
Αν σας ενδιαφέρει η κατασκευή κάποιας σελίδας επικοινωνήστε μαζί μου στο προσωπικό μου email: g.anagnostaros@gmail.com

Επίσης αναλαμβάνω και εργασίες προγραμματισμού για προπτυχιακού και μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Έργα:
1) AlphaTraining
2) Ιστοριογνωσία.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition