Σάββατο, 15 Μαρτίου 2008

Νεα έκδοση Μαντινάδες 0.9

ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ 1.0 μπορείτε να βρείτε εδώ

Πολύ πιθανόν να γνωρίζεται για το πρόγραμμα μου, "Μαντιναδες" που έχω αναπτύξει μόνος μου και δίνω δωρεάν. Είμαι στην ευχαριστη θέση να ανακοινώσω ότι πλέον έχω διαθέσιμη την νέα έκδοση η οποία δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να προσθέσει τις δικές του μαντινάδες, με απότερο σκοπό να δώσω την δυνατότητα στους χρήστες του προγράμματος να μοιράζονται τις μαντινάδες τους.
Επίσης να σας ενημερώσω ότι έχω κάνει άλλη μια αλλαγή. Από εκεί που ολες οι μαντινάδες υπήρχαν ως data hard coded [καρφωτα-καρφωτα που λέμε] πλέον υπάρχουν σε [απλοϊκή] μορφή XML.
Θα χαρώ πολύ να με ενημερώσετε αν προσθέσετε δικές σας μαντινάδες, αλλά και να μου στέλνατε το αρχείο "user_mantinades.xml" που δημιουργείτε και κρατάει τις μαντινάδες που εσείς προσθέτετε.
Το πρόγραμμα πλέον χρησιμοποιεί JDK 5. Οπότε θα χρειαστείτε το JRE 1.5 ή νεότερο για να το εκτελέσετε. Αλλά το δίνω σε δύο διανομες όπου:
Α) Η μια περιλαμβάνει το JRE, οπότε μπορείτε να το τρέξεται απλά αποσυμπιέζοντας το rar και τρέχοντας το αρχειο run.
Β) Η δεύτερη είναι μονο το jar, οποτε πρέπει να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε μονοι σας το JRE

Download
Διανομή Α [Συμπεριλαμβάνει το JRE, περιπου 14.6MB]
Διανομή Β [Δεν συμπεριλαμβάνει το JRE, περιπου 1.3ΜΒ]

Για κάθε απορία ή προταση στειλτε μου email στο g.anagnostaros@gmail.com

Επίσης σας δίνω την δυνατότητα να δοκιμάσετε το πρόγραμμα, στην προηγούμενη έκδοση ομως, online!
Δημοσίευση σχολίου

Gadget

Αυτό το περιεχόμενο δεν είναι ακόμα διαθέσιμο μέσω κρυπτογραφημένων συνδέσεων.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition