Κυριακή 8 Ιουλίου 2007

Χάσμα γενεών

Η αλήθεια είναι ότι οι πιο δημιουργικοί άνθρωποι στις μέρες μας, προκειμένου να μην πεθάνουν από την πείνα, γίνονται διαφημιστές. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και ατάλαντοι διαφημιστές που πετάνε τούβλα και περιμένουν έτσι να κάνουν εντύπωση [έστω και άσχημη] στο καταναλωτή, ώστε να προτιμήσει το προϊόν τους.
Οπότε λόγο της ύπαρξης δημιουργικών ατόμων στο χώρο της διαφήμισης, παράγονται διαφημίσεις που έχουν ιδιαίτερο χιούμορ, ενώ παράλληλα προβάλουν και άλλα θέματα, άσχετα από το προϊόν. Άλλωστε, ειδικά όταν πρόκειται για ένα πασίγνωστο προϊόν, χρειάζεται να φαίνετε ότι η εταιρεία δεν θέλει αποκλειστικά να πουλήσει την πραμάτεια της, αλλά να δείξει και έναν κοινωνικό χαρακτήρα. Να δείξει ότι είναι ένας ζωντανός οργανισμός με χιούμορ. Διότι αυτό που πουλάει στις μέρες μας είναι το χιούμορ [και μετά το σεξ ;-)].
Όλα αυτά τα αναφέρω για την διαφήμιση του ΟΤΕ που παρουσιάζει μια κοπέλα με "σοβαρό πρόβλημα", όπου ο πατέρας της προσπαθεί να της συμπαρασταθεί, αλλά μη καταλαβαίνοντας τι του λέει, νομίζει ότι πρόκειται για γυναικολογικό για αυτό και την παραπέμπει στη μάνα της. Ενώ η κοπέλα απλά είχε κάποιο πρόβλημα κατά την διάρκεια που κατέβαζε τραγούδια από το Δίκτυο.
Έτσι προβάλετε το πως οι παλαιότεροι δεν έχουν σχέση με την τεχνολογία, για αυτό και ορισμένοι την θεωρούν κακή-βλαβερή. Διότι όταν κάτι δε το γνωρίζεις, τότε το φοβάσαι και το δαιμονοποιείς. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα σε παιδιά που είναι σε οικογένειες με "άσχετους" γονείς οι οποίοι θεωρούν τον υπολογιστή άχρηστο και δεν αγοράζουν στα παιδιά τους. [Ευτυχώς εγώ δεν ήμουν σε τέτοια οικογένεια, καθώς ο πατέρας μου έχει σχέση με υπολογιστή, πριν να γεννηθώ!]
Μετά την φλυαρία μου, απολαύστε την διαφήμιση...




ΥΓ: Δεν υπάρχει διαφημιστικός λόγος προβολής του βίντεο, απλά το αναμεταδίδω λογο του ενδιαφέροντος που μου προκάλεσε το περιεχομενό της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition