Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

Η οικονομική κρίση πρέπει να μας κάνεις υπεύθυνους καταναλωτες

Οι έλληνες έχουμε ακομα το κατοχικό σύνδρομο. Μας το περάσανε οι γονεις μας, που τους το περάσαν οι γονεις των οποιων οι γονεις έζησαν την Γερμανική κατοχή. Αυτό το σύνδρομο μας έκανε να θέλουμε να κατεβάζουμε ράφια ολόκληρα απο το σουπερ-μαρκετ, ειδικά τρόφιμα. Ο παραλογισμός αυτός, της συνεχώς αυξημένης-παράλογης ζήτησης, οδήγησε στην συνεχή αύξηση των τιμών. Η αυξηση αυτή, οσο κι αν παραπονιόμαστε, ήταν βασισμένη στην βασική αρχή της σχέση προσφοράς με ζήτησης. Οσο ανεβαίνει η ζήτηση σε σχέση με την προσφορά τόσο ανεβαίνει και η τιμή.

Πλέον ομως ο έλληνας δεν έχει την αγοραστική δύναμη να ανταποκριθεί στις υπερβολικές τιμές και αναγκάζετε, πιθανον για πρώτη φορά μετά την Κατοχή, να αγοράζει μικρότερες ποσότητες απο αυτές που απλειστία μας έκανε να παίρνουμε. Πλέον έχουμε αρχισει να εξορθολογίζουμε τις αγορές μας και σταδιακά να μετράμε τα ελάχιστα χρήματα που μας έχουν απομείνει.

Σε αυτήν την κατάσταση έχουν βασιστει αρκετές νέες ιδέες, οι οποίες έχουν υλοποιηθεί μεσω ιστοχώρων. Αυτοί οι ιστοχώροι (web sites) παρέχουν λειτουργίες σύγκρισης τιμών μεταξύ καταστημάτων (τύπου http://www.shopnsave.gr/), αλλά και ανάρτησης ειδικών προσφορών (όπως το skroutzDeals.gr). Πέραν ομως αυτών υπάρχουν κι άλλα τα οποία μας προτρέπουν να δοκιμάσουμε την τύχη μας συμμετέχοντας στους διάφορους διαγωνισμούς που πραγματοποιούνται στο Διαδικτυο (τύπου http://diagonismos.gr/).
Δημοσίευση σχολίου

Gadget

Αυτό το περιεχόμενο δεν είναι ακόμα διαθέσιμο μέσω κρυπτογραφημένων συνδέσεων.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition