Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

Λουκιανός Κηλαηδόνης - Γιούπι γιάγια!



Γιούπι για
Καλλιτεχνης: Λουκιανός Κηλαϊδόνης
Μουσική/Στίχοι: Καπνίσης Κώστας/Οικονομίδης Γιώργος


Γιούπι- γιάγιά γιούπι-γιούπι γιά
Γιούπι- γιάγιά γιούπι-γιούπι γιά
Γιούπι- γιάγιά γιούπι-γιούπι γιάγιά
Γιούπι-γιούπι γιάγιά γιούπι-γιούπι γιά

Τίνος είναι βρε γυναίκα τα παιδιά ] 2x
το 'να μου φωνάζει σι
τ' άλλο μου φωνάζει για
Τίνος είναι βρε γυναίκα τα παιδιά
το 'να μου φωνάζει σι
τ' άλλο μου φωνάζει για
Τίνος είναι βρε γυναίκα τα παιδιά

Το 'να είναι Γερμανού ναζισταρά
τ' άλλο είναι Ιταλού φασισταρά
και το τρί-ι-το-ο είναι το δικό μας
γαμώ το κέρατό μας αγάπη μου γλυκιά

Γιούπι- γιάγιά γιούπι-γιούπι γιά ] 4x

Τα κορίτσια που 'χαν πρώτα Γερμανούς ] 2x
τώρα έχουν Εγγλεζάκια με κοντά παντελονάκια
κι από πίσω ένα σύνταγμα Ινδούς

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμπληρωνεται με το
"Εμεις τον θελουμε παιδια τον Βασιλια, εμεις τον θελουμε παιδια τον Βασιλια, να τον παμε στο Παγκρατι να μοιραζει Ριζοσπαστη και οτι αλλο διαταξει ο ΕΛ.ΑΣ".

Κοπιραιτ Λουκι στο Παταρι

Ανώνυμος είπε...

Κανα λινκ να το κατεβασουμε ρε παιδια????

Ειτε σε αλμπουν ειτε σκετο το τραγουδακι...

εχετε??

Rapidshare k ετσι???

Δ.

Unknown είπε...

To blog μας σέβεται την πνευματική ιδιοκτησία και δεν προωθεί την πειρατεία.Μπορείτε να αναζητήσετε την αντίστοιχη βιβλιογραφία και να αγοράσετε το album που περιέχει το συγκεκριμένο τραγούδι στο http://www.studio52.gr/info_gr.asp?infoID=0000047i .(Δεν συνέργαζόμαστε με το ηλεκτρονικό κατάστημα)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition