Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Κανείς δε νοιάζετε για το πλαστικό χρήμα!

Εδώ και μερικούς μήνες έχω πάρει απόφαση να χρησιμοποιώ την χρεωστική μου κάρτα για αγορές. Το κάνω για δύο λόγους, πρώτον για να μην γεμιζω ψιλά και δεύτερον για να μην πηγαίνω συνεχεια στο ΑΤΜ για να σηκώσω λεφτά!
Αλλά αυτό που παρατηρώ είναι ότι σχεδόν κανένας δε μου ζητάει την ταυτότητα για να δείξω ότι ειναι δικιά μου η κάρτα! Δηλαδή θα μπορούσα να πάρω του αδερφού μου, του πατέρα μου ή να έχω βουτήξει καμια καρτα κανενός κακομοίρη και να πάω να ψωνίσω ρούχα παππούτσια κτλ... Και αντε μετά να αποδείξει ο κάθε κακομοίρης ότι δεν ειναι ελέφαντας!
Γενικά, για να πω και την όλη αλήθεια, μονο μια φορά σε ένα μαγαζάκι με Accessories μου ζήτησε ταυτοτητα, όπου το ποσό ήταν γύρω στα 10Ε, αλλά η πωλήτρια πολύ καλά εκανε και ζήτησε να τατοποιήσει τα στοιχεία! Ενώ έχω πάει ακόμα και σε χρυσοπωλείο και δε μου ζητήθηκε ταυτοτητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition