Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ (ΜΑΚΗΣ)...!

Αφιερωμένο σε όλους τους μαϊντανούς - προσκεκλημένους των Εκπομπών του , και στα Γερμανικά νουμεράκια που έχουμε κάνει όλοι μας εκτός από τον Μάκη με την βίλα και το Καγιέν ...

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ( ΜΑΚΗΣ) ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ .
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΡΡΕΝ ΩΝ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΑΧΑΪΑΣ , ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ 1954.

27-12-1973
ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕ ΩΣ ΔΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΠΟΛΩΝΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ
17-12-1974
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΠΟΛΩΝΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ.
21-12-1977
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ( ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ).
01-01-1982
ΔΙΑΚΟΠΗ Η ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ Δ ΕΝ ΕΠΡΑΤΤΕ ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ.
08-04-1982
ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ.
18-11-1982
ΕΜΗΝΥΘΗ.
06-04-1983
ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΕΙΣ ΤΟ 625 Τ. Π. ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ).
06-04-1983
ΔΙΕΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ, ΛΟΓΩ ΥΓΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟ BΑΡΕ ΙΑ ΨΥΧΟΝΕΥΡΩΣΗ .
25-03-1985
ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣ ΗΣ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ. ΕΚΡΙΘΗ ΙΚΑΝΟΣ Ι1 ΓΙΩΤΑ ΕΝΑ).
13-08-1985
ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΕΙΣ ΤΟ Κ. Ε. Ε. Μ. ( ΣΠΑΡΤΗ).
13-08-1985
ΕΚΡΙΘΗ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ Ι5 ( ΓΙΩΤΑ ΠΕΝΤΕ), Ω Σ ΠΑΣΧΩ Ν ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΒΑΡΕΙΑ ΝΕΥΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ (ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ). ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 166/ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ

Σημειωση: Το συγκεκριμένο κείμενο απλά το προωθώ χωρίς να γνωρίζω την εγκυροτητα του. Αλλά και ο συγκεκριμένος να μην τα έχει κάνει, σιγουρα υπάρχουν πολλοί που τα κάνανε, ενώ από την αλλοι υπάρχουν κι αλλοι, οπως περιφανα μπορώ να συμπεριλάβω και των εαυτό μου, που έχουν υπηρετήσει ή περιμένουν μετά χαράς να υπηρετήσουν [εγώ ειμαι στους περιμένουν διότι έχω αδερφο που θα πάω τώρα στρατό, αλλά σε κανενα 10μηνο ετοιμάζομαι κι εγώ, καθώς το χακι ταιριαζει με τα μάτια μου, όπως μου έχουν επισημάνει διαφορες...]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition