Σάββατο 4 Αυγούστου 2007

Σήμερα πήγα να πάρω μαγιο..

Σήμερα, καθώς είναι η τελευταία βδομάδα πριν τις διακοπες μου, πήγα αν αγοράσω ένα καινούριο μαγιο. Εντάξει τόσα χρόνια ήμουν φοιτητής και έκοβα απο εδώ κι απο εκεί. Γενικά ψώνιζα όσο το δυνατον πιο λίγα.. αλλά πλέον, σκεφτηκα, μπορώ να αγοράσω ένα καλό μαγιο.
Κλασσικά πήγα στην παλιά μου γειτονιά [EGALEO CITY] για να ψωνίσω, καθώς εκεί ξέρω τα μαγαζια εδώ και χρόνια. Το είχα κανονίσει και πήγα με την μητέρα μου [η οποια ειναι αρκετα νέα {έχουμε γύρω στα 20 χρονια διαφορα} και γενικά εχει καλό γούστο {όταν συμφωνει με το δικο μου, καλο το λέω εγω!}].
Οπότε πήγαμε κατ' ευθείαν σε ενα μαγαζι που γνωρίζουμε οτι έχει καλά νεανικά ρούχα [αν και οι τιμές του δεν ειναι κι ό,τι καλύτερο, αλλά έχει καλό εμπόρευμα ;-)]. Πάμε λοιπόν εκει κι αρχίζω να ψάχνω για μαγιο.. Κατέληξα να έχω μπροστά μου 4 που μου αρέσανε, οποτε μπήκα στην διαδικασια της δοκιμής. Δοκίμασα [ή τουλάχιστον προσπάθησα να δοκιμάσω] και τα 4.. αλλά μόνο σε ένα χώραγα ;-) Οποτε δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να το διαλέξω [επαγωγή εις άτοπο που λέγαμε και στα μαθηματικά..]
Αλλά μετά μου μπήκε η ιδέα να πάρω και κανένα ωραίο καλοκαιρινό πουκαμισάκι.. Οπότε πήγε κάτι άλλα μαγαζια... μπήκα σε τρία διαφορετικά μαγαζιά. Σε κανένα δε βρήκα αξιολογο πουκάμισο [ή ήταν αδερφιστικα ή πολύ κυριλε {κάτι σε χαϊβανεζικο στυλ ήθελα..τοσο δύσκολο ήταν :-(}].. αλλά δεν έφυγα με άδεια χέρια. Απο το καθένα πήρα και μια μπλούζα.
Μετά πήγαμε μια βολτα σε ένα JUMBO, θέλαμε να αγοράσουμε ένα παιχνίδι για μια ξαδέρφη μου.. αλλά ήταν μεγάλο το καταστημα οποτε μέχρι να βρουμε ένα παιχνίδι για την ξαδέρφη μου πήραμε κι αλλα πράγματα.. που συνολικά διπλασιασανε τον λογαριασμο.. [ήθελα κι εγω μια πετσετα θαλασσης να πάρω και η μανα μου κατι μπιχλιμπίδια..]


Ηθικό δίδαγμα: "Είναι πολλά τα λεφτά Αρη", που θα ξοδέψεις αν βγεις να πάρεις ένα μαγιο

ΥΓ: Συνολικά ξόδεψα σχετο 130€ ενώ για το μαγιο [που μου έκανε καλύτερη τιμή] έδωσα 40€!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition