Δευτέρα 16 Ιουλίου 2007

I' m just a dreamer...




Γειά χαρά και από μένα λοιπόν, το ονομά μου είναι Αγγελική (ή αλλιώς Jella gd) και από σήμερα -αφού θα κάνω και το πρώτο επίσημο post μου- είμαι η νέα συνεργάτιδα του Γιώργου! Ύστερα από την πρόσκληση που δέχτηκα από μέρους του και μετά από λίγη σκέψη για το άν θα συμμετάσχω ή όχι, τελικά το αποφάσισα και από σήμερα είμαι κι εγώ μια blogger!
Στην αρχή δεν ήμουν σίγουρη, να σας πω την αλήθεια, γιατί ο γραπτός λόγος δεν είναι και το δυνατότερο σημείο μου αλλά τελικά είπα "γιατί όχι;" Εξάλλου μια εμπειρία θα είναι κι αυτή και επίσης θα με ενδιέφερε να ακούω τα σχόλιά σας, είτε αρνητικά είτε θετικά, έτσι ώστε να γίνομαι κι εγώ καλύτερη. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο και πιστεύω πως θα τα καταφέρω.. καλή ανάγνωση λοιπόν!

Jella gd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition