Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Εικονογραφημένη.. Ασκητική του Νίκου Καζαντζάκη


Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου διεκπεραίωσα ένα αρκετά μεγάλο αριθμό εργασιών, το οποίο πλέον αποτελεί το portfolio μου και είναι αυτό ακριβώς που με αντιπροσωπεύει σαν γραφίστρια και σαν προσωπικότητα.Γι' αυτό το λόγο πάντοτε όταν πηγαίνω να μου πάρουν συνέντευξη από κάποια εταιρεία ζητάνε να το δούνε, γιατί μέσα απ' αυτό μπορούν να σχηματίσουν μια εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο σκέφτομαι και σχεδιάζω. Το portfolio είναι το βασικότερο όπλο για έναν γραφίστα..
Μια εργασία που για εμένα προσωπικά σημαίνει πολλά και είναι από τις πρώτες που μου αρέσει πάντοτε να παρουσιάζω είναι η εικονογράφηση για την Ασκητική του Νίκου Καζαντζάκη. Αυτή η εργασία μας ζητήθηκε στο προτελευταίο εξάμηνο, όπου ήμουν κι εγώ πιο καταστλαγμένη σε σχέση με το στυλ μου και τον τρόπο που σχεδιάζω. Ήταν μια εργασία που πραγματικά την απόλαυσα..
Δυστηχώς το χρονικό περιθώριο ήταν αρκετά μικρό για να γίνει εξ' ολοκλήρου εικονογράφηση αυτού του βιβλίου, οπότε καταλήξαμε στο να εικονογραφήσουμε τρία σημεία του βιβλίου που για εμάς έλεγαν κάτι σημαντικό και μας ενέπνεαν περισσότερο.. οπότε αρκετά ελευθερο σαν θέμα.. οπότε η καλύτερή μου!
Είμαι λάτρης του καλού βιβλίου, βέβαια ποτέ δεν έκατσα να διαβάσω φιλοσοφία αλλά το συγκεκριμένο το αγάπησα πολύ. Είμαι της άποψης πως ένα βιβλίο μπορεί έστω και λίγο να σου αλλάξει την ζωή και τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα.. και η Ασκητική αποτελεί για εμένα ένα τέτοιο παράδειγμα. Προτείνω ανεπιφύλακτα να την διαβάσετε, εάν δεν το έχετε
ακόμα κάνει, πρόκειται για ένα εκπληκτικό, πολύ δυνατό κείμενο.. ελπίζω
να αποτελέσει ένα μικρό διαμαντάκι που θα σημαδέψει την σκέψη σας..

Jella gd

Υ.Γ. 1Το εξώφυλλο που επισυνάπτω είναι φτιαγμένο απ' τα χεράκια μου.. ;-) (ένα μικρό μέρος της εργασίας)

Υ.Γ. 2Μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο της Ασκητικής εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition