Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

Στην αναζήτηση μεταπτυχιακών..

Ως τελειοφοιτος, ΤΕΙ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων του ΤΕΙ Κρήτης άρχησα να σκέφτομαι προ καιρού για κάποιο μεταπτυχιακο... αλλα επειδή δουλεύω κιολας έψαχνα για part time και εν ελλαδι.. Οπότε άρχισα το ψάξιμο...έχοντας δύο κλάδους να με ενδιαφέρουν:
1) Πληροφορική, δεν μπορώ να το κρύψω ότι ειμαι ερωτευμένος με αυτο το αντικείμενο κι ότι γεννήθηκα για να ειμαι μηχανικός... αλλά part-time στην Ελλαδα, σοβαρα υπάρχουν ελάχιστα [ή τουλάχιστον με τα δικά μου δεδομένα]. Και βρήκα ένα που θεωρούσα καλο για μενα, ένα του ΤΕΙ Πειραιά, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην «Πληροφορική Τεχνολογία» (MSc on Information Technology). Αλλά σήμερα πήρα τηλέφωνο και με ενημερώσανε ότι δεν δέχονται αποφοιτους τμημάτων πληροφορικής !!!! Έφαγα φρίκη, "μα αφου ειναι μεταπτυχιακό στην πληροφορική;" Τι να πει κανεις; Anyway έχω και αλλη λύση..
2) Διοικηση επιχειρήσεων, δε μπορώ να το κρύψω ότι θέλω να ειμαι "αρχηγός", να γίνω manager [συγκεκριμένα σε έργα λογισμικού].. Αλλά δεν έχω γνώσεις διοικησης, οποτε χρειάζεται ένα ΜΒΑ.. και ναι, όντως κάτι βρήκα ;-) Και μάλιστα όχι ό,τι κι ό,τι αλλα ΜΒΑ του University of Kentucky, το οποίο γίνεται κι αυτό στο ΤΕΙ Πειραιά, αλλά όχι στις κεντρικές εγκαταστάσεις αλλά στα Πετράλωνα.. [Απορώ γιατι λέγεται ΤΕΙ Πειραιά αφου δεν έχει κτήρια στον Πειραια!?]

Και τελικά με αυτά και με εκεινα, έχοντας φτάσει να χρωστάω μολις 2 μαθήματα για να πάρω το πτυχιο και αναμενόμενο βαθμό πτυχιου 7,3. Και κοντά δύο χρόνια προϋπηρεσία ως προγραμματιστής στην Intracom IT Services... δε μπορώ να βρω να κάνω μεταπτυχιακό στην Πληροφορική, αλλά μπορώ να κανω ΜΒΑ!!!!

Αλλά πρέπει να ξεμπλέξω με τα 2 μαθηματακια πρώτα.... ήδη έχω αρχίσει να ονειρεύομαι θέση manager [τα όνειρα τσάμπα ειναι ;-) ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Mobile edition